رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دروازه بان رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که تمام بازیکننان رئال باید دست به دست هم دهند تا کاکا در برنابئو احساس راحتی بیشتری داشته باشد

 
Kakà - Real Madrid
 

- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید در صحبتهایی از هم تیمی هایش خواست تا دست به دست هم دهند تا با کمک رسانی به کاکا، او را از این شرایط سخت رها کنند.

این درحالی است که این روزها صحبتهای متعددی درمورد احتمال جدا شدن کاکا از رئال و بازگشتش به میلان به گوش می رسد. چرا که دارنده توپ طلای چند سال پیش هیچ وقت نتوانست در رئال چندان خوش بدرخشد و الان نیمکت نشین تیم مادریدی است.

دراین میان ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال معتقداست که تک تک شاگردان مورینیو باید مسئولیت کمک رسانی به کاکا را به دوش بکشند تا هم تیمی برزیلی شان در این تیم احساس راحتی کند.

کاسیاس در کنفرانسی خبری گفت:« ما باید به کاکا کمک کنیم. ما باید به یاری او بشتابیم؛ خود او باید حس کند که ما هم تیمی اش هستیم و او نیز هم تیمی ماست. کاکا بازیکن خیلی مهمی است ودر این سطح بالا بازی می کند.»

دروازه بان 31 ساله رئال ادامه داد:« شاید او روزهایی را پشت سرمی گذارد که زیاد احساس راحتی نمی کند. از نظر ما، او یکی از بازیکنان تیم ماست. هرتصمیمی که مربی تیم یا سران باشگاه بگیرند؛ کاکا هنوز بازیکن مهمی برای ماست. ما به عنوان هم تیمی  و به عنوان یک بازیکن حرفه ای به او این را گفته ایم که او بازیکن مهمی برای همه ماست و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:56 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید